Facebook Twitter Rss

Benim Komşum Bir Melek 720p izle-- St. Vincent 1080p izle




Benim Komşum Bir MelekMaggie bekar bir annedir. On iki yaşındaki oğlu Oliver ile beraber Brooklyn’e yeni evlerine taşınırlar. Ailesine bakabilmek için uzun saatler mesai yapmak zorunda olan Maggie oğlunu yeni tanıştığı komşusu olan ihtiyar Vincent’a emanet etmek zorunda kalır. Vincent göründüğünün aksine alkol ve kumar düşkünlüğü olan bir ihtiyardır. Günler geçtikçe Oliver ile Vincent arasında sıra dışı bir ilişki doğar. Vincent ufak çocuğun büyümesine yardımcı olduğunu düşünerek onunla striptiz barlardan yarış pistlerine kadar pek çok aktivitenin içine onu da dahil eder. Oliver da Vincent’ta kimsenin görmediği bir tarafı ortaya çıkartacaktır. İyi seyirler,

 Tür: 2014 Filmleri, 2014 Yabancı, ABD Filmleri, Afiş Filmleri, Dram Filmleri, Genel, İmdb 7+, Komedi Filmleri, Türkçe Dublaj Filmler, Yabancı Filmler

 Yapım: 2014 ABD

 IMDB Puanı: 7.3 

Yönetmen: Theodore Melfi

Oyuncular: Bill Murray, Melissa McCarthy, Naomi Watts

Benim Komşum Bir Melek izle,Benim Komşum Bir Melek hd izle,Benim Komşum Bir Melek izlesene,Benim Komşum Bir Melek tek parça,Benim Komşum Bir Melek filmi jet izle

Yorum Gönder

 
DeLüÜü : Link | Link
Copyright © 2012 - 2013. Filmi Jet İzle

Tasarım: Güncel Bilgi