Facebook Twitter Rss

Can Dostum – intouchables Türkçe Dublaj 720p HD

Part 1


Part 2



Yaşadığı bir kazadan sonra felç olan zengin bir adam ve aristokrat Phlippe, tek başına yaşamakta sıkıntı çekmektedir. Kendi gündelik işlerini yapması için bir yardımcı almak ister. Bunun için Driss’i bakıcı ve ufak tefek işlerini yapması için işe alır. Driss, yeni hapishaneden çıkmış biridir. Philippe’in çevresinde ki insanlar, bakıcının bu işe uygun olup olmadığı konusunda şüpheleri vardır. Ancak Philippe onlara kulak asmaz ve Driss’e bir şans verir. Zamanla karakterleri tamamen farklı olan bu iki insan arasında sıkı bir bağ ve dostluk kurulacaktır.Can Dostum – intouchables Türkçe Dublaj 720p HD


IMDB Puanı: 8.5



Can Dostum filmi, Can Dostum izle, Can Dostum filmi full izle, Can Dostum filmi jet izle, Can Dostum filmi kesintisiz izle, Can Dostum filmi online izle

Yorum Gönder

 
DeLüÜü : Link | Link
Copyright © 2012 - 2013. Filmi Jet İzle

Tasarım: Güncel Bilgi